nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                  Brzostek, 12. 08. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

Znak sprawy: IZP.271.7.2015

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp,  zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek”

jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1  złożona przez:

Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica

Wartość wybranej oferty brutto: 370 673,30 zł

Termin wykonania zamówienia: 15.10.2015 r.

Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i gwarancja jakości.

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

Nr oferty

Nazwa (firma)

i adres wykonawcy

Cena brutto

Gwarancja jakości

Termin realizacji zamówienia

Punktacja przyznana ofercie
w kryterium cena (95%)

Punktacja przyznana ofercie w kryterium gwarancja jakości (5%)

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie

 

1.

 

Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

39-200 Dębica

ul. Drogowców 1

 

370 673,30 zł

 

 

 

60 miesięcy

 

 

 

15.10.2015r.

95,00 pkt

0 pkt

95,00 pkt

 

2.

 

Firma Handlowo-Usługowa

TRANSKOP Spółka Cywilna M.M. Smoła Gołęczyna 45,

39-220 Pilzno

 

398 311,54 zł

 

 

 

 

 

96 miesięcy

 

 

 

 

15.10.2015r.

88,40 pkt

5 pkt

93,40 pkt

 

Liczba punktów w kryterium „cena ofertowa” została obliczona wg następującego wzoru:

C = Cn/Co * 95

 

  C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

  Cn – cena brutto oferty najtańszej

  Co – cena brutto ocenianej oferty

 

Liczba punktów w kryterium „gwarancja jakości”.

Oferty otrzymają punkty liczone w następujący sposób :

- oferta z terminem gwarancji 60 miesięcy – 0 pkt

- oferta z terminem gwarancji 72 miesiące – 2 pkt

- oferta z terminem gwarancji 84 miesiące – 3 pkt

- oferta z terminem gwarancji 96 miesięcy – 5 pkt

Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 96 miesięcy w kryterium „gwarancja jakości” otrzyma 5 pkt.

Liczba punktów każdej z ocenianych ofert obliczona została wg wzoru:

Lp = C + G

Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,

C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,

G – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „gwarancja jakości”

                                                                                                            Burmistrz Brzostku

                                                                                                            Wojciech Staniszewski


 

 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                             Brzostek, 4 sierpnia 2015 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                       

                                                                          Wszyscy uczestnicy postępowania

 

                  

                   dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek” znak sprawy:  IZP. 271.7. 2015.

 

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz.759 z późn. zm.) udziela odpowiedzi na otrzymane w dniu 03. 08. 2015 r. pytanie.

 

Treść pytania:

1.        Zwracamy się z prośbą o wskazanie kategorii ruchu dla poszczególnych odcinków dróg objętych przedmiotowym zamówieniem.

 

Odpowiedź na pytanie:

 

    1.

Zamawiający dla każdego z odcinka drogi objętej zamówieniem wskazuje kategorię ruchu - KR3

  

 

 

 

  Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski 


IZP.271.7.2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bipbrzostek.mserwer.pl


Brzostek: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 190610 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH I LOKALNYCH W GMINIE BRZOSTEK, obejmującej następujące zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie nakładki bitumicznej w km 0+000,00 ÷ 0+250,00 na drodze gminnej w miejscowości Przeczyca przez wieś w m. Przeczyca. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1149,70 (250,00mb x 4,30mb + 74,70m2 rozjazdy) 2) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm -1 149,70 (250,00mb x 4,30mb + 74,70 rozjazdy) 3) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1149,70 (250,00mb x 4,30mb + 74,70m2 rozjazdy) 4) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 137,20m2(250,00mb x 4,25mb + 74,70m2 rozjazdy) 5) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx250,00mbx2=75,00m2) 6) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 250,00m2 (250,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi Gminnej Kamienica Górna - Brzeziny w m. Kamienica Górna W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 812,00m2 (453,00mb x 4,00mb + 78.00m2 rozjazd) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 812,00m2 (453,00mb x 4,00mb + 78.00m2 rozjazd) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 844,70m2 (453,00mb x 3,90mb+78m2) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 482,30m2 (453,00mb x 3,10mb +78,00m2 rozjazd) 5) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 482,30m2 (453,00mb x 3,10mb +78,00m2 rozjazd) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 437,00m2 (453,00mb x 3,00mb +78,00m2 rozjazd) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx453,00mbx2=135,90m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 453,00m2 (453,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 3: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Brzostek ul. Adama Mickiewicza w km 0+175,00 ÷0+367,00 - drogi gminnej. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) Ścinanie poboczy 192,00m2 (192mbx0,5x2) 2) Recykling głęboki 35 cm hydraulicznym spoiwem drogowym w ilości około 30kg/m2 - Rm min. 2,5 MPa, - 626,70m2 (192mbx3,10+31,50m2 rozjazdy) 3) skropienie podbudowy emulsją asfaltową - 626,70m2 (192mbx3,10+31,50m2 rozjazdy) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 626,70m2 (192,00mb x 3,10mb + 31,50 rozjazdy) 5) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 626,70m2 (192mbx3,10+31,50m2 rozjazdy) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 607,50m2(192,00mb x 3,00mb + 31,50m2 rozjazdy) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx192,00mbx2=57,60m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 192,00m2 (192,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 4: Wykonanie nakładki bitumicznej w km 0+000,00 ÷ 0+117,00 i przebudowa drogi gminnej w km 0+117,00 ÷0+527,00 Januszkowice - Zagórze - w m. Januszkowice. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 2 632,00m2 (752,00mb x 3,50mb) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 230,00m2 (410,00mb x 3,00mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 189,00m2 (410,00mb x 2,90mb) 4) skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 387,00m2 (117,00mb x 3,00mb + 36,55m2 rozjazdy) 5) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 453,55m2 (410x2,60mb+117mbx3,00+ 36,55m2 rozjazd) 6) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 453,55m2 (410x2,60mb+117mbx3,00+ 36,55m2 rozjazd) 7) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 400,85m2 (410x2,50mb+117mbx2,90+ 36,55m2 rozjazd) 8) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem 158,10m2 (0,15mx527,00mbx2=158,10m2) 9) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 561,00m2 (410mb+117mb+ 34,00mb (rozjazd) x 0,5mb x 2) Zadanie nr 5: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze wewnętrznej w miejscowości Brzostek przy Gimnazjum w km 0+000,00 ÷0+064,00. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) Recykling głęboki 35 cm hydraulicznym spoiwem drogowym w ilości około 30kg/m2 - Rm min.2,5MPa, - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 2) Pozioma i pionowa regulacja studzienek kanalizacji deszczowej na pierścieniach odciążających 2 szt. 3) skropienie podbudowy emulsją asfaltową - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 5) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,07mx64,00mbx2=8,96m2).

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8, 45.23.24.51-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja jakości - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy niezastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 

 

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Przedmiar robót

Specyfikacje techniczne

 

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 12 Sierpnia 2015
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 27 Lipca 2015